Tovar zvyčajne odosielame do 3 pracovných dní od objednávky, najdlhšie do 5 dní. Ak z nejakého dôvodu nie je možné túto lehotu dodržať (tovar nie je na sklade, má zistenú chybu a pod.), Bezodkladne Vás o tom informujeme.

Ponúkame nasledujúce spôsoby dopravy:

O odoslaní tovaru Vás vždy informujeme e-mailom. 

Osobný odber
Svoj tovar si môžete vyzdvihnúť na základe dohody na Myslavskej 835/296A, 040 16 Košice. Platba je možná v hotovosti. V prípade osobného odberu sa poštovné a balné neúčtuje.

Bezplatná doprava - na základe dohody v rámci Košíc.

Slovenská poštakrehký balík na adresu, do hmotnosti 5kg - 5,70€; do 10kg - 6,80€

Expres kuriér: krehký balík na adresu, do hmotnosti 5kg - 7,60€; do 10kg - 8,90€; do 15kg - 9,20€; do 20kg - 9,80€

 

Každá objednávka je záväzná (Občiansky zákonník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) podľa našich obchodných podmienok. Odoslaním objednávky súhlasíte s našimi obchodnými podmienkami.

Na čo dať pozor pri prevzatí tovaru

Vždy zásielku skontrolujte

Vzhľadom k charakteru nášho tovaru (keramika) doporučujeme otvoriť zásielku bezprostredne po prevzatí a prekontrolovať, či nie je tovar poškodený aj keď obal poškodený nie je. Skontrolujte aj priložené dokumenty.

Na prípadné poškodenie upozornite

Na neúplnú alebo poškodenú zásielku upozornite prepravcu a ten s vami na mieste spíše zápis o škode, ktorý je nevyhnutný na vybavenie reklamácie. Poškodenú alebo neúplnú zásielku máte právo neprebrať.

Kontaktujte nás
Po spísaní zápisnice o škode nás ihneď kontaktujte na telefónnom čísle +421 918 687 026 alebo e-mailovej adrese info@homedecoke.sk. Výrazne tak urýchlite riešenie reklamácie a náhrady tovaru.
Pokiaľ nie je tento postup dodržaný, nie je možné poškodený alebo chýbajúci tovar nahradiť.